Wspieramy firmy i liderów w budowaniu przewagi konkurencyjnej dzięki synergii pomiędzy ludźmi, procesami, a technologią
Aenean sagittis mattis purus ut hendrerit. Mauris felis magna, cursus in venenatis ac, vehicula eu massa. Quisque nunc velit, pulvinar nec iaculis id, scelerisque in diam. Sed ut turpis velit. Integer dictum urna iaculis vestibulum finibus. Etiam tempus dictum rhoncus. Nam vel semper eros. Ut molestie sit amet sapien vitae semper. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas.
Aktualności
Jesteśmy najlepsi
Pierwsze odpowiedzi, które się nasuwają, dobry KPI powinien:
- kwantyfikować efekty pracy zespołu, procesu
- pokazywać czy idziemy w dobrą stronę
- pokazywać trendy
To all truth 😁
Natomiast dla mnie game changer to:
- dobry KPI powinien przede wszystkim budować właściwe nawyki
- i umożliwiać podejmowanie bieżących decyzji przez managerów i pracowników
Link do źródła: link